Oferta archiwalna

Koordynator ds. Testów

Oferta archiwalna

4 500,00 zł

Oferta archiwalna.

Dane kontaktowe niedostępne.

umowa o pracę


praca ubezoieczenia Ostrów Mazowiecka, praca obsługa klienta Ostrów Mazowiecka, praca koordynator Ostrów Mazowiecka

  • Planowanie testów dla inicjatyw i projektów realizowanych w organizacji (współpraca z Kierownikami Projektów)
  • Aktywny
    udział w usprawnianiu procesu testowania oprogramowania w organizacji
    (standaryzacja oraz szeroko rozumiana automatyzacja aktywności
    testowych)
  • Projektowanie przypadków testowych i przeprowadzanie
    testów wewnętrznych (modułowe, integracyjne, systemowe) dla przypisanych
    inicjatyw
  • Planowanie i koordynacja aktywności testowych w przypisanych inicjatywach


Wymagania

4 lata doświadczenia w testowaniu systemów informatycznych (mile widziane doświadczenie w branży finansowej)
Praktyczne doświadczenie w przygotowywaniu przypadków testowych dla różnych poziomów testowania (akceptacyjne, modułowe, integracyjne, systemowe)
Doświadczenie w planowaniu i szacowaniu testów dla różnych inicjatyw i projektów. Mile widziane doświadczenie w koordynacji testów / zarządzaniu
Chęć rozwoju w kierunku zarządzania oraz doskonalenia procesów
Praktyczna znajomość aplikacji JIRA i przynajmniej jednego narzędzia służącego do zarządzania testami
Wiedza z zakresu ISTQB (mile widziany certyfikat)
Podstawowa znajomość języka SQL
Dobrze rozwinięte umiejętności komunikacyjne, organizacyjne oraz umiejętności analitycznego myślenia
Samodzielność oraz dobra organizacja pracy
Nastawienie na cel i wysoka jakość pracy
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie MS Word, MS Excel)
Znajomość j. angielskiego przynajmniej na poziomie B1


Oferujemy

Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, grupowe ubezpieczenia na życie)
Program „Bądź w Formie ” – karty sportowe
Bezpłatne lekcje języka angielskiego
Podnoszenie kompetencji poprzez udział w szkoleniach


Klauzule informacyjne

Aplikuj

Ważne do: 2022.07.08, wyświetleń: 912

nr ogłoszenia: 351